duminică, 26 iunie 2011

De-ai fi ...:) varianta potrivita

D'ar fi sa fii un ghiocel
Ce din pamant ar rasari,
Din suflet, Doamne, te-as ploua
Sa-mi cresti in fiecare zi


D'ai fi o planta, o feriga
Superba, verde, cu nuanta
As fi samanta inca vie
Ce ar cadea si ti-ar da viata


D'ai fi si teiul inflorit
De dorul meu te-ai legana
Eu as fi vantul, neincetat
Ce-ar bate si te-ar mangaia


D'ai fi o floare, minunata
Si-ai rasari in calea mea
As vrea sa fiu doar eu, albina
Ce vesnic te-ar.... poleniza


D'ai fi un suflet pribegit
Care mereu isi pierde zarea
As fi faclia care-n drum
Tie, ti-ar lumina cararea


D'ai fi femeia-n pasul fin
Prin lumea toata ar umbla
Eu as fi cel ce te indruma,
Pamantul, pe care-ai calca


D'ai fi si trupul stafidit
Care privirile ingheata
Te-as mangaia, te-as saruta
Si cu un suflu, ti-as da viata


D'ai rasarit intre ciulini
Precum o frezie frumoasa
Te-as decupa si te-as sadi
Te-as pune sa 'nfloresti in casa


....................................................


De ai fi marea,inspumata
Ce malurile le-ar spala
As fi curent, de suprafata
Ce valul ti l-ar dispersa


D'ai fi o stea, pe boreala
Si noaptea dulce mi-ai straluce
As fi un muritor de rand
Ce visul tot la tine-mi duce...


D'ai fi vantul lin, de toamna
Si copacii ai legana
As fi o frunza, cea uscata
M-ai alinta'n bataia ta


D'ai ai fi pe camp, privighetoare
Si glasul ti l-as asculta
Sa ma 'mbat, din al tau cantec
D'ai fi mereu..., iubita mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu