joi, 2 iunie 2011

Ganduri de suflet

Cica eo', sa ma descui, si sa fac ceva matreata
Mi-am facut cont p'un chat, si asta dis de dimineata,
Nu e vorba de un altul, ci de cel care v-am spus
Unde vad pupat in cur, si de oameni.. multa greata..


Nu scriam de felul meu, fin'ca n-am habar in glumele sarace
Si nici sanse ca sa dau, cuiva poate, sa ma "toace"
Asa ca mi-am luat postura, de un simplu betivan
Si citesc si fac matreata , numa' de aproape un an...


Cand la glumele-mi mai rade, cate unul fandosit
Si 'mi intoarce prost, cuvantul, cat.. nu cred c'ai prea citit,
Ori cate o pipita blonda, si-mi arunc-o figurina
Stand la panda de barbati, mai ceva ca o felina...


Intr-un timp mi-am luat curaj, am bagat mana in par
Si declar tot cu mirare, c-am sa scriu un adevar,
Era numa' bine afara, iar eo' imi faceam de cap
Incercand sa ma implic, ca tot omul in .. discutie...


Vad vreo doi, se duelau, erau bine, sfertodocti
Unde sa mai scrii ceva?! sa citesti ori sa 'noti,
-Astazi nu este de mine, zic eo' palmes ragusit
S'apoi nimeni n-o sa moara, daca'n viata n-a vorbit...


Dau sa schimb si sa-mi citesc, tot minciunile din ziare
Sa vad cine s'a 'nsurat, cutarica... ori cutare,
Cand, citesc un rand special, era altfel nuantat
Ironie fina nene, nu gunoaie, ..plagiat...


Am ramas placut surprins, dup-o prima infatisare
Pentru prima oara'n an, eram numa' o mirare,
O duduie, sa traiasca, numa' buna de pacate
C'un par splendid pe un ochi, si poze modificate...


Prima mea gandire larga, ma 'ndemna ca s-o "culeg"
Am Iq-ul prea/marit, zic "-Imposibil ca sa pierd",
Nu-s citit precum Zevaco, intr-o ironie clara
Da'm vrajeala necesara , pentru orice domnisoara...


Scriu o replica ambigua, sigur cade, caci e "mita"
Cand observ in stanga sus, dansa.. e casatorita,
Am ramas cascat in ochi, si in cap destul de tare
Mi-a sters tot ce mai aveam, ultim strop mic de mirare...


Am vazut ca mi-a raspuns, incercam sa o citesc
Un gand imi batea in freza, trebe' sa o clevetesc
Un ghertoi, prin alta fraza, vroia sa se puna in fata
L-am lasat, dar cu regret, sa aibe..tot...pofta de viata...


Dansa l-a mustruluit, pe romana, urecheat
C-a bagat o fata trista, si-a tacut.. tot impacat.., :)
Acu, tot scria de eu, iara mie nu-mi placea
Era prima data'n chat , cand vorbeam cu cineva....


Dupa replici tip diverse, unele far' de'nteles...
Am parcat finut pe dreapta, gandurile sa le mai tes
Insa ea bai frate, era toata numa spuma,
Cum de am plecat asa? Si-am lasat-o pe la urma..


Intr-un timp vorbea cu mine, iara eu.. numai cu ea
Nici pe "ciat" nu mai citeam, nu-mi trebuia altceva,
Si uite asa sa cam tot fie..., vreo 3 saptamani si parca
Am ajuns in lista ei, asta.. far' sa o cer eo' vro'data...


Zilele treceau frumos, discutam d'al de detoate
Pana cand eu.. numaram, orele de noapte ...toate,
Si imi scrie in continuare, fin'ca sunt un om .. ales
Numa ca de data asta parca..., totu' are inteles....


Si acum ma mai acuza, pentru ca am renuntat
Insa ea n-avea habar, ca tot .. era calculat,
Zilele par tot mai scurte, intre tot ce mai vorbim
Si 'n idei ne "ntepam",  in cuvinte... ne  simtim


Am tupeul sa exist, deci gandesc, imaginez
Si'n dovleacul meu uscat, vise sa imi tot creez
Cand la munca ziua-mi e,mult prea calda, lenevesc
Trag un gand , pana la ea, oare..ce-i mai povestesc?!


C-apoi sa va zic cinstit, ca de cand ne-am cunoscut
I-am tot povestit.. povesti,  far' idei de imprumut,
Iar ea dincolo de mine, sta zambind si ma citeste
Cumintica toata foc, nu se 'ndura.. nu-mi vorbeste...


Acum stiu ca e plecata, in concediu, pe acasa
Promitand c-o sa revina, ca o replica.. frumoasa,
Iar de vine mai tarziu, depaseste vro opt zile
Stiu, ca oriunde ar merge, gandu-i este .. tot la mine.


Stiu ca n-am mai scris de vreme,ins'acum am revenit
La indemnul ei, d-a scrie.. tot ce o'dat...am  gandit,
Ma simt bine, iar in viata, am un timbru nou-nout
Sarut mana, Doamna mea, copilasul tau blondut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu