marți, 14 iunie 2011

Nu stiu ce parere aveti voi, da' eu cand ma gandesc...

Fantastic.Superb.Absolut iesit din comun cum ti se poate programa viata pe un interval lung de timp de catre apropiati,familie, ori mai stiu eu ce cunostinta.Am inceput sa ma trezesc tot mai des cu timpul dedicat lor, neavand sansa de a-mi mai spune propria parere, cum c-as avea timp, cum c-as avea chef, ca nu sunt obosit, ca nu mai am alt program?!. Insemnat pe calendar cu ziua respectiva si cam ce ar trebui sa fac asa ca incep sa-mi traiesc viata mult mai usor dupa programarile prietenilor mei. Ei stiu mult mai bine ce-mi trebuie, de ce as avea nevoie, ce ar trebui sa fac... ori ce n-ar trebui, s.a.m.d..... Incep sa ma simt ca o marioneta in propria-mi viata... una care mai are din cand in cand dreptul sa clipeasca si sa respire, dar nu fara comentarii, .. si nu sa-si spuna parerea ... destul de deranjanta, altfel.. se supara precum vacarul pe sat.... Nu-i deajuns ca traim intr-un sistem care ne subjuga si nu ne ofera nicio sansa de scapare fiind nevoiti mereu sa ne integram cu aceeasi scarba in el, acum .. mai nou te acapareaza si cunostintele. Au putere absoluta deasupra ta , asa ca tu ... poti face linistit pasii largi in viata, esti mereu condus de cei mai buni, ca si cum viata lor este mereu perfecta.. iar tu ... oaia ratacita ai nevoie de indrumare... Si atunci stau si ma intreb... cand incearca sa-ti intre in casa... chiar si cea a inimii, sa nu-i primesti c-un sut in dos?! Spunandu-le ca n-ai nevoie de teoria lor de viata atat de minunata.. iti permiti s-o ai si tu p'a ta...din pacate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu